06 May, 2009

aku yg blur..



aku kena pg meeting JPKA MPC pagi nie..kul 9.30 kat sheraton hotel,pj..dah berkali2 tukar time meeting nie cz ketua pengarah MPC kena attent byk event pagi tue..aku smp kat blk meeting tue,x ada yg smp lagik..erm,tetamu yg smp dl..



bile sumnye dah msk,aku plak yg cuak! sumernye org2 kanan kat MPC nie..aku plak,kuli bos jer..dia suh aku attent meeting nie..nasib aku dtg ngan pn azizah,x ar terasa sgt cuaknye..kalu aku sorg,mampos!



meeting berlarut smp t/hari..so dorg jmpt kami lunch dl b4 msk opiz..aku on jer..makan free..lgpon bkn senang nak dpt peluang mkn kat hotel slalu..aku org biasa2 jer..



sesungguhnye aku mmg blur kalu x dpt geng yg ngam..bkn apa,dorg nie sumer baya2 abah n mak dan yg penting mereka nie sumer org besa2 kat MPC..

aku x biasa ngan org camnie..mgkn level confident aku x cukup lagi tuk bergaul ngan dorg..mgkn jgk aku segan x setanding dorg..tapi pengalaman bleh jdkn aku lebih baik dr ini kalu aku x jemu berusaha..

aku ddk diam jer ms makan..org tanye satu,aku jwb satu..dorg gelak,aku gelak..dorg senyum,aku senyum..mmg blur ar..



dalam byk2 makanan,nie aku paling suka! ada ice cream n beraneka jenis puding..tapi sayang x dapat abis kan sumernye..pn azizah ckp,protokol..x bleh abis sumer mkanan dlm pinggan..nmpk cam kebulur..huhuhu..membazir jer kan kalu amalkn protokol nie..



rasa lain plak pakai balik tudung bawal nie..asyik duk betul2 kan tudung dr tadi..pas tue tiup2 ke atas nak 'naikkan' hujung tudung..hahaha..

No comments: