13 May, 2009

hepi belated mama day!



famili en tam lmbt celebrete hari ibu cz ramai yg kene keje ahad lepas..so dorg adik beradik pakat ar sambut malam tadi..sumer anak2 mek yah turun..x jauh mane pon dorg ddk..plg jauh pon abg ejal,kat bndr botani! dkt yg amat..tapi,nak kumpulkan sumernye,mmg payah..dorg nie keje shif,so cuti lain2..

aku smp pon dah lambat..nak dkt kul 10pm gak..hujan lebat sgt kat kl ms aku blk keje..basah kuyup aku msk dlm kete..kena ar balik mandi2 dl kan..lagipon aku x wat payment cr card n anta baju gie dobi lagik..nie sumer keje tertangguh nie..hehehe..

biler dah lambat,majlis pon dah lama ar start kan..x pe..aku blom sah jadi famili nie lagik..masih jadik tetamu..bile dah sah nnt,mau aku yg plan sumer nie..masak aku! dorg wat majlis famili jer..makan kfc n kek..pas tue memasing bagik hadiah kat mama dorg..aku? blum jadik anak mek yah lagik..so,dtg utk habiskan makanan jer ar..hahaha..




nie ar anak buah en tam yg baru..baby girl..nama dia danisa mia umairah..aku pggl umairah jer..sedap kan..sesuka hati aku jer..yg lain dok pggl mia..x kisah ar..nama dia jgk kan..janji ada maksud..

umairah nie anak ke2 kakak en tam..anak sulung dia 10 thn! beza jauh kan..rezeki kak anor mengandung lagi..dapat baby gurl plak tue..best! best!..wife abg ejal,kak zue pon tgh pregnent skrg nie..dah 3 bln kot..dorg nie dah kawen hampir 4 tahun..tapi nie baru 1st baby dorg..moga murah lagik rezeki dorg nak dpt baby..



ambil perhatian..baby ridz nak mkn kek yg aku suap jer k..yg lain suap dia buang balik..huahuahaua..
mesti umairah kagum tgk aku..sejak lahir,aku x penah jengah pon dia..bagik hadiah pon pas kat en tam jer..cian baby umairah..nie kak long k..cpt besar,nnt kak long bwk gie jalan ngan chik eijul.. nape kena pggl kak long? ye ar..aku blum naik pangkat jadik cik eina lagik ek..hahaha..

No comments: