02 May, 2009

for u syg..



pas shopping kasut keje aku,kami trs balik ke shah alam..nak maghrib dah masa tue..nak mkn dl rasa kenyang lagik mkn kt kndr azhar sblm tue..pas isyak dlm kul 9.30pm cam tue,en tam call ajak kuar..ms tue aku mmg nak kuar pon,nak byr bil kredit kad abah kat citibank klang centro..
mmg niat dia hati nak ajak en tam pon..malas nak drive..huhuhu...



smp kat klang centro,aku tgk car park full..cam pelik gak cz byk kedai dah ttp time nie..nak dkt kul 10pm dah ms tue..pas aku byr bil abah kat citibank,aku tgk en tam dah jalan2 kat gajer fair dpn citibank tue..kat cnie aku tgk ramai yg jual handphone n camera..agak murah jgk ar harga dia cz dorg nie niaga direct dr kilang..

aku tgk en tam ralit jer dgr info dr sorg mamat samsung nie..sambil tue dia dok belek2 hp kat tangan dia..cam suker jer en tam..harga pasaran x salah aku,dalam rm950.00..nak dapat 2nd hand pon dalam RM500.00 cam tue..aku tau harga cz slalu survey harga hp..aku nak ganti hp en tam yg aku tgh guna skrg..

mamat samsung nie ckp,hp nie bkn latest model,tapi set baru dr kilang..siap ada jamin setahun..alah cam beli hp kat kedai jgk ar..utk penghabisan stok nie,dorg jual rm450.00 jer! ada sorg uncle melayu nie kaut smp 3! nak bagi kat anak2 dia sorg satu..alang2 murah katanye..



pas belek2 hp tue,en tam letak balik..lari budget dia bulan nie pas belikan aku cam..cian plak aku tgk en tam..cara dia mcm berkenan sgt ngan hp tue..en tam pon trus jalan2 kat area ctu..pg tgk2 camera plak..nak bandingkan harga ar kot..sementara itu,aku pon trs cekau hp tue..tggl satu jer lagik b4 sold out..rezeki en tam..pas aku isi form guarente sumer,aku trs wat payment tuk hp n memory card 2G..

hope en tam suker ar ngan gift dr aku nie..selama nie dia jer dok tunaikan wish aku..kali nie biar ar giliran aku ar plak..silap hb nnt,hp nie jadik milik aku gak..cam hp en tam skrg..hahaha..



hepi giler en tam mlm tue dpt hp baru..kalu dia suka,aku lagik suker..x ada apa yg bleh gembirakan hati aku selain tgk org2 yg aku sayang dalam keadaan sihat n gembira..itu pon dah cukup tuk aku..huhuhu...

sbb hepi sgt,en tam belanja aku mkn nasi lemak warisan kat meru..dah lama aku x makan nasi lemak nie..nasi lemak meru nie mmg dah terkenal kat area cnie..kalu larut malam,lagik ar ramai yg datang..tarikannye lbh kurang cam mkn nasi lemak antarabangsa kat kg baru ar..


erm jemput makan sumer..
mmg sedap nasi lemak nie,tmbh kalu en tam belanja..
hahahaha...

No comments: