17 May, 2009

coklat! coklat!



arie nie ada jualan gudang cadbury..azean yg pas email kat aku psl benda nie last wik..dgn saki baki duit yg ada,aku pon pegi ar sesaje tgk sale tue..aku smp jer..kwsn sale tue dah padat..jerit pekik staff yg bertugas lelong brg dorg dengar ngan jelas..huh..meriah sungguh kat ctu..cam pesta plak..pesta coklat!





aku tgk org borong coklat nie berkotak2..huh! penangan jualan murah..harga mmg sungguh berpatutan! bagi hantu cadbury cam aku nie..aku tau ar jgk sikit2 harga pasaran coklat2 nie sumer..mmg murah..lagipon expired date dia dah dkt..dalam bulan 9 gitu..that way dorg nak abiskan stok coklat nie sumer..




nie ar antara yg aku borong..kebetulan kenduri sambut menantu adik aku bln depan..aku pon rembat ar coklat yg bleh dibuat gift tuk tetamu nnt..aku beli ckit jer..budget x ada ar..rezeki ko lah ngah,akak mu x de budget lebih nak sponser ko..

No comments: