18 May, 2009

nasib badan...


fail berlambak2..merata2 atas meja..yang mana satu aku nak tgk dl pon,aku x tau..aku sbnrye x tau nak tgk apa kat dalam fail2 nie..serius! dok berjam2 kat ctu,belek2 jer sumer fail2 tue..x de tuhuan,x de arah..aku tgk kak ros n kak anne dah berjela2 tulis pemerhatian..aku? kosong! huhuhu...

pas lunch,aku mssg kat cikgu mtk panduan..merata aku mmsg kat kwn2 lain gak..blur ar beb..x tau pape..cam bodoh giler pon ada..pas kwn aku bagi penerangan ckit2 nak email kat aku cth checklist.baru ar aku nampak jalannye..wat keje terkejut2 nie mmg aku x reti...aku jenis study dl baru bleh paham..bkn main redah je..aku x reti beb...


on da way balik,aku dgr wira cam ada kuarkan bunyi yg asing bagi aku..sblm aku maghrib kat tepi h/way lagik,baik aku trskan perjalanan pelan2 nak landing kat w/shop dl..wira..wira..time aku kering camni ar plak ko buat hal..nasib ar badan..

No comments: