03 May, 2009

ijad kawen?


dewan beringin,tmn sri gombak...



yes ijad kawen! cam x caye jer aku..lawa wife ijad,x salah aku nama dia farah..aku x dpt tgk kad jemputan dorg..maklumlah,ijad nie member itm aku yg sengal..bagi satu kad ajak sumer member dtg..igt kita nie duk kat itm lg ker? sumer duk satu asrama..mmg sengal ko x abis lagik ar..hahaha

ijad nie satu batch ngan aku n en tam..tapi kami x konvo sesama,cz dia srnok sgt duk kat itm perak tue lagik..huhuhu..

yg tetiba munculkan mukanye kat dpn cam aku nie kapot namanya..dia nie sebaya en tam..byk persamaan dorg nie..sesama dak sek sains n sesama gak dak matrik..tapi yg peliknye,nape bdak2 matrik nie msk itm wat dip cam aku ek?
hahaha..ampun...larikk...

nie antara kami yg hadir tuk memeriahkan majlis ijad n farah..



bebdk laki,kalu dah jmp mmg meriah..nak pecah dewan tue kalu dorg ketawa..yg pompuan,kebetulan x ramai yg datang..aku,bm,lin n niesa jer yg munculkan diri ptg tue..tapi kami pompuan x perlukan ramai ahli tuk bergosip! sumber yg ada pon cukup tuk memeriahkan suasana..



panas kat dlm dewan,kami smbg plak kat luar dewan..sambil2 gosip,kitorg take pic jgk..nie ar antara geng aku yg pantang jmp camera..nmpk ayu jer kan bila posing,tapi kalu gelak..hantu pon larik..
yg kat sblh tue,yg cuba melarikkan diri itu adalah tunang fadhil..geng kitorg gak..darah tgh manis tue,nak kawen hujung bulan nie..jgn lupa jemput ek..

No comments: