05 May, 2009

ayam penyet?



tgh aku dok lepak2 ngan sue,en tam call ajak kuar..katanye kapot ngan shafiq nak jmp..nak jmp? br jer semalam lepak sesama kat kndr ijad..nak jmp lagik ker?

byk benda bermain dlm pemikiran aku nie..maklumlah org pompuan mmg cpt prasangka..dorg nak jmp kat sunway..lagik aku pelik..dorg sumer nie keje kat putrajaya..ddk kat area sana gak..nape plak nak jmp kat sunway? nape x trus lepak kat shah alam jer?

smp kat sunway,dorg bwk kami makan malam kat restoran ayam penyet..nama pelik tue..tapi aku rasa cam peneh dgr nama nie..rasa cam masakan org indonesia..aku tgk kat program Tv3 jalan2 cari makan..



nie ar rupanye ayam penyet tue..ada ayam yg cruncy,ada tauhu,ada tempe,kangkung n sambal dia..yg sambal nie,punye ar pedas..nie sume kita makan ngan nasi..nak mkn nie kena pelan2,cz dia x berkuah..lain ckit dr masakan org kita..pape pon,mmg layan..




nie plak,kapot yg order..ikan keli..kalu ayam,dia pggl ayam penyet,kali ikan keli plak pggl apa?
keli penyek ker? hahaha..




ini lah 2 org mamat yg belanja kami malam tue..tekun dgr cite2 karut dr en tam..
tq bebyk ek kapot n shafiq..peluang yg korg open pd en tam tue mmg menarik..
tapi aku serah kat en tam tuk wat keputusan sndr..
biar dia yg tentukan hala tuju hidupnye..
aku bagi full support tuk big laling ku!

No comments: