15 May, 2009

jom main kawen2...



pas solat jumaat,aktiviti ptg nie adalah lawatan ke felda residence hot springs! mmg best tmpt nie..agak jauh jgk ar dr tmpt penginapan kitorg...dr penerangan urusetia,en azril,kt cnie mmg terkenal ngan kolam air panas dan kolam air gunung..teruja aku tgk tmpt yg lawa camnie dlm kwsn felda..



aku penah dgr tentang tmpt nie..perjalanan ke sini mmg jauh ke dalam..kita kena lalu kwsn kediaman peneroka felda..dlm perjalanan pon aku ada gak terjumpa perkampungan org asli..
dr tingkap bas,aku asyik sgt tgk pemandangan keliling..dikelilingi oleh gunung ganang..yg best tue, udara mmg fresh giler..kwsn hot spring mmg luas..kwsn nie felda dah komersilkan..aku tgk ada hotel n spa kat cnie..mmg sesuai sgt tuk bwk famili bercuti kat cnie..




masa kat cnie..diadakan aktiviti bersuai kenal..ramai lagik org2 miti yg aku x kenal..even group aku sndr pon aku x kenal sumer lagik..hehehehe..payah gak nak ingat nape sumer org dalam satu masa..tapi pas borak2 ngan dorg,ok ar...





kami di beri tugasan utk siapkan sepasang pengantin dengan kreativiti kami sndr..dorg bagi bahan,then kami kena reka fesyen baju pengantin tue..masa nie mmg lawak sgt..mcm2 pesen kuar..kalu tgk blk rakaman video ms kat sana,mmg tergelak sorg2 ar aku..

No comments: