02 May, 2009

kndr kawen



arie nie kami 2gether nak pg kndr kawen azhar,schoolmate en tam di banting..cadangnye,pas blk dr kndr nnt,nak sggh umah angah jap kat kanchong tengah..tapi angah x de ar plak kat umah,pg umah embah mertuanya..erm dah lama sgt aku x tgk anak buah aku yg kuyu matanye itu..
huhuhu..windunye mak long kat ko kenit..



sampai jer kat kndr kawen tue,ramai kawan en tam yg dah smp..bile dah jmp member2 sek yg dah bertaun2 x jmp,x kan nak ddk wat bodo jer kan..haruslah berborak2 sakan smp lupa pada aweknye ini..so,aku pon duk menepek jer ar makan pape yg patut..pas makan nasi,aku bantai mkn yong tau fu plak..sedap!



menurut cite en tam,azhar yg dah beberapa kali aku jmp nie,kwn sek rendah en tam..dorg nie slalu ar gak jmp n lepak2 minum teh sesama..cekal azhar nie,wat 2 keje nak tampung keluarga..nape ar kwn azhar x rajin cam tue ek..bleh ar aku kawen cpt..hahaha...




antara kwn2 sek rendah en tam dl..
bagus ar dorg nie,still contact2 lagik..


gambar selit..
posing kat bilik sementara tggu en tam datang..

selamat pengantin baru azhar & liza

No comments: