03 May, 2009

jalan2 at midvalley


sukanye dia..damia igt aku nak bwk dia pg jalan2 samer kot..adik dok ngan umi dl ek..dah bleh jalan nnt,akak bwk adik plak..skrg turn abg2 ko kaco akak dating ngan abg eijul...



dr kndr ijad,kami ber4 trs ke midvalley,si kenit awish merengek x mau blk,nak pg jalan2 lagik..
smp jer kat midvalley,dua beradik nie dah mengadu lapo..penat sgt kot main kat dwn tadi..tggu aku ngan en tam borak2 ngan geng lama..dr kenyang pon,bleh lapo blk..


pas mkn wafer yg bapak keras tue..kami ke mega kidz..naik buntang mata bebdk nie tgk toys merata2..aku pon berdoa ar dlm hati,jgn ar bebdk nie mtk pape..aku dah kopak nak dkt rm500.00 semlm..mau bankrap aku bulan nie..
tmpt nie nampaknye x cukup menarik perhatian adik2 aku..dorg tgk jer tanpa wat pape..x suke ar tue..
atak,dom kuar..awish ace x best ar tat cinie..
ok..jom kita pg tmpt lain..
akhirnye! kete grk2 nie jgk yg awish suka..danial wat muka bosan layan adik dia..en tam ckp,takat nak main kete nie,kat sg buloh pon boleh..
awish..awish..
3 of us..awish dok cbuk lagik main kete grk2 dia tue..
alang2 datang midvalley nie,aku sggh jap mkn asam laksa..dia punye rasa,mmg best! abg razi yg kenalkan aku mkn asam laksa nie..tapi kami mkn kat one utama..dl slalu ar jgk aku mkn kat cnie ngan en tam bila dtg dating kat cnie..tapi kini,tidak lagi..aku dah malas nak msk kl tiap hari..busen aku ngadap jem jer..
muka aku yg puas dapat mkn asam laksa walau perut aku masih kenyang makan nasi minyak ijad tadik..
awish dah mula tunjuk perangai..mamat nie mmg prob kalu bwk makan..x reti dok diam..x per, en tam mampu kawal keadaan..x lama pas tue,dia pon join jgk bdak tue memekak..
pas mkn asam laksa,kami pon jalan2 buang masa kat ctu lagik..aku nampak ramai org kat depan pitu masuk exhibition centre..
jom tgk ada apa kat sana!

No comments: