04 May, 2009

back to work again..



3 hari cuti,malas plak nak pg keje balik..malaysia mmg kaya ngan cuti umum kan..masyarakat majmuk,kena ar adil pada sumer..yg untung pon sumer jgk ar kan..hahaha
rutin harin mula kembali..kul 6.30am dah kena grk dr umah..sejuk2 beku tue aku dah redah nkve h/way gie keje..if dr umah mak,lagi dkt,tapi jem x sudah..samer jer masanye smp ngan aku yg dr shah alam nie..
aku suka sgt view dr cnie..dr bukit b4 nak smp tol jalan duta..sejuk jer mata memandang..tapi kalu xada kondo kat m.kiara tue,lagi cantek kan..aku bleh tgk direct matahari memancar dr celah2 awan tue..

dah smp tol jalan duta,mmg x bleh nak elak ar kan jem kat cnie..sumer sedia maklum..
layankan ajer ar ek..


yg mcm kubah masjid tue,mahkamah kl,sblh jer ngan kompleks k'jaan jln duta nie..
dr opiz aku pon dah bleh nampak..bangga aku jadi exstaff court..cantek giler building dier..


nie ar opiz aku..dr zaman mak aku,kompleks nie mmg dah ada..tiap negeri,sama jer patent dia..erm dia x bagi kita gadoh,opiz sapa lagik cantek..huhuhu..


slalu aku or kak nor yg bukak pintu utama..floor opiz aku mmg agak sunyi cz satu floor ngan ksu..so x meriah cam opiz kat tgkt2 lain..byk kerusi dari staff k..


aku smp opiz awal,dlm kul 7.10am gitu..bkn apa,nak ngelak dr jem pepg buta kat kl nie..takut? cuak ar jgk cz x ada org kat opiz nie..tapi lelama aku wat bodo jer..on lampu,on aircond,on pc,check email n trus memblog if smpt b4 real time msk keje,kul 7.30am..
okeh! time for work! mulakan rutin harian anda!

No comments: