rakan2 saya

29 May, 2009

yang mana ok..



sejak pindah keje kat miti nie,aku suka sgt pakai tudung ekin n selendang..bkn apa,pg keje pepg,aku mmg x smpt nak siap cantik2 dr umah..aku pakai anak tudung jer dl..pas smp opiz,br aku pakai selendang plak..memula susah jgk nak lilit2 bagai,tapi skrg aku dh mula selesa cz selendang nie besa n mudah dipesenkan..



ada kalanye,aku pakai lenz..sajer gatal2,konon nak sama cam rupa mak aku..tapi pakai lenz nie,nampak muka aku lagi panjang ar..x de 'kepak' kat tepi mata..



sekali sekala,aku pakai jgk tudung bawal nie..byk jgk ar koleksi tudung nie,hasil berniaga kecik2 di masa dl..tdg x abis jual,aku pakai sndr..bile nak kaya! hehehe..pakai tdg jenis nie,mencabar kesabaran aku ckit..silap jenis kain,mau aku dok meniup2 ke atas jer..



tapi bila x pakai spek,rupo aku lain sgt2..dimana kelainanya? pipi aku lagi ketara tembabnye!
hehehe..x pa lah..setiap dr kita punye kelebihan masing2..cam aku,aku lebih berat..
kome da ke?
hahaha...

2 comments:

Faizah_Haris said...

hai salam kenal...
heheh yer la lain laa kalo tak pk spek tu...hehehe puas dok belek..adakah org yg sama? hihihi....kadang2 tudung ni pun ada mood kan...time nk elok cantik jek...

aLoNg said...

marilah kita berkenal kenalan..
thanx sudi baca blog along..