14 May, 2009

kursus lagik!


pg nie aku kena pg kursus lagik..kat sungkai,perak..

mmg malas gilo aku nak pie kursus nie..bukan apa,byk lagik keje yg tertangguh..nasib makan 2 hari bekerja je..kalu seminggu,mau kena hamuk ngan big bos aku! perjalanan ke sungkai mmg best! sepanjang jalan bdk2 sumer buat lawak..x boring..tapi smpt jgk ar aku tido..hahahha...



kami smp di sungkai dalam kul 12.00 t/hari..agak awal dr jadual..kami di beri taklimat perjalanan kursus n bagik baju free sumer,kami pon trus pg lunch..tmpt makan mmg gempak! sambil mkn,kita bleh tgk view yg best di sekeliling kita..


nie ar penginapan yg aku bakal lepak selama 3 hari 2 mlm..bilik besa n selesa tuk 2 org..
facilite pon best..tapi kalu pg kursus,blk best camne pon,tmpt tuk tido jer ar..yg plg best bilik nie cz bersebelahan jer ngan tmpt makan..dr bilik pon dah bleh bau sedap! hahaha..


suasana kat cnie mmg best! damai jer..jauh dr bising kl..tenang jer jiwa aku kat cnie..kul 2.30ptg ada 1st aktiviti nak dijalankan..dlm jadual,tulis obstacle course..best ker?

No comments: