20 May, 2009

kenangan kursus..hot spring!



aku pg hot spring ms hari ke2 kursus..pas aktiviti low rope n solat jumaat,kitorg pon bergerak ngan 2 bas ke tmpt best nie..cantekkan tmpt nie..arie jumaat mmg x ramai org..so,tmpt nie kami yg punye..hehehe..



sumer rakan2ku dah bersedia tuk merendamkan diri ke kolam air panas..nmpk cam panas jer.. berasap2 tue..cam air mendidih jer gamaknye..



memula msk dalam kolam nie..melompat sumer naik balik! panas tue..pas di beri penerangan,br ar kitorg paham..jgn main terjun jer dlm kolam,kena rendamkan kaki dl..dah lama ckit br rendamkan badan plak..oh..cam tue caranye..

berendam dlm kolam air panas nie mmg bagus! kebetulan kitorg dah jalani aktiviti lasak sblm nie..otot2 bdn plak sumer terkejut..dah lama x wat aktiviti yg lasak2 nie kan..badan aku mmg tengah sengal2 ms nie..pas berendam dalam kolam nie,huh! lega giler..rileks jer..best!

pas abiz mandi sumer,ditakdirkan hujan selebat2 alam..dah lama x hujan..skrg nie plak mmg musim panas kan..syukur pada rahmatnye..kitorg sumer dok melepak jer ar kat satu restoran tepi tasik nie..mengedik2 ikan kat tasik tue..banyak giler..aku plak dok asyik tgk ikan2 tue smp x sedar dorg sumer dah berlarik2 naik bas..jom balik! mlm nie ada bbq dinner!

muka hepi kwn aku yg puas mandi kat kolam air panas n kolam air gunung..dorg sumer nie dah letih sgt masa nie..aku hulur camera jer,memasing wat2 hepi..huh! plastic sungguh mereka..

aku tgglkan felda residence hot spring dgn seribu satu kenangan indah..i allah..panjang umur, aku dtg balik..x puas mandi lagi beb..kolam air gunung yg sotong besa tue,aku x smpt pegi! huhuhu...

No comments: