27 May, 2009

telah ku duga..

ira,classmate aku call..sajer jer tanye2 kabar..
tgh cuti sem cam nie,mmg susah ar kami nak jmp..
kekadang tu windu jgk kat kwn2..tapi ke'busy'an keje,membataskan..

tapi ira call aku bkn pasal dia windu kat aku,atau dia nak suh aku belanja ke hape..tapi paggln ira pada kali ini tuk bagitau aku yg internal result exam dh kuar! bersemangat ira bg motivasi kat aku suh kuatkan semangat n jgn putus asa..masih ada 3 sem lagi b4 aku grade..

aku dgr ceramah ira seadanya..ms tue aku tenung jer tingkap sblh meja aku nie..opiz aku kt tgkt 14..bila aku jenguk ke bwh, sayup jer nmpk kete2 yg lalu jln duta nie..cam kecik jer dunia nie aku rasakan..kalu terjun nie,mau bersepah otak aku berderai...

aku redha..telah ku duga,aku kena repeat paper maf tue..
buat kwn2 ku yg lain..
jgn tanye result aku sem nie..
mau ada yg kena lempang ngan aku!

No comments: