21 April, 2009

aku redha..



pagi nie kepala aku sakit sgt..maybe cz aku tido lewat sgt kot..ptg nie aku ada paper maf,kul 2.15pm..aku dah prepare seadanya..frust pasal kes semalam x abis lagik..sampai bebila pon aku akn rasa frust jgk..bukan aku x amik apa2 tindakan tuk prob tue,smp masanye..huh! wat sakit hati jer kalu pikir balik..

nak dkt kul kul 9am,aku mula rasa x sedap badan..aku amik kunci kete,start engine n trus menghala ke klinik kesihatan sg buloh..mane ar tau,aku bleh dapat MC,bleh skip paper tuk ptg nie..ms smp kt klinik kesihatan tue,org punye ar ramai! ramai btul yg sakit skrg nie..cuaca skrg dah x menentu..aku kesian kat baby ar..dorg kecik lagik..yg dah tua bangka tu,masih lagik bleh bertahan..


amik ko! korg kira ar sndr bile turn aku plak..
nak dkt 2 jam aku tggu,baru ar nombor aku naik..pas tue,aku di pasing plak ke bilik no 1..nak dkt 1/2 jam,baru aku bleh jmp doktor! gilo lmbt..blum tggu amik ubat lagik tue..suasana kat klinik kesihatan nie dah mcm kat pasar..org punye ar ramai macam ada pesta jer kat cni..doktor suh aku gie makmal,amik darah..takut aku kena denggi cz demam x jgk kebah..


byk gak darah dia amik..x sakit tapi takut jer lebih..hehehe


risau aku tggu result darah tue..hope x de pape.

pas amik ujian darah tue,aku cpt2 jmp balik doktor tadi..aku dah lmbt nie..nak amik wxam kul 2.15pm..skrg dah nak kul 1pm dah..resultnye? aku x kena denggi,cuma batuk n selsema kau x baik lagi..aku mtk MC,tapi hampeh! doktor tu x bagi..dia ckp demam aku nak baik dah..dia bleh bagik time slip jer..nak skip exam camner nie? mane laku guna time slip jer..

aku dah x smpt nak ubat..beratur punye ar panjang..ubat2 aku beli masa kat ipoh pon byk lagik..x abis makan pon..aku kena rush p dewan exam neh..takut x smpt jer nak smp..dr sg buloh ke shah alam mkn 30 min jgk..akhirnye aku smpt smp ke dewan exam..aku jawab paper nie seadanya..peluang tuk score?

HAMPEH!

No comments: