15 April, 2009

aku x larat dah nie..


muka aku dah sememeh,x larat sgt dah nie..

arie nie dah hari ke 3 aku kat perak..aktiviti malam aku dipenuhi ngan aktiviti yg sgt best..tido!
aku mmg x larat sejak duk kat ipoh nie..dr 1st sampai,aku mmg dah x sihat..adoi..geram jer aku duk je kat bilik,x larat nak pg mane2..buku aku bwk sebeban pon,aku x usik..

balik jer dr audit,aku mmg bantai tido..makan ubat demam,batuk n panadol,aku terus hanyut smp pagi..batuk aku makin teruk nie..dah kuar darah ar plak..pagi nie khairul,driver miti perak bwk aku pg klinik..doktor ckp tekak aku dah luka,itu yg batuk kuar darah ckit tue..demam dah kurang ckit..tggl selsema n batuk jer lagi..pas cite2 sumer,aku pon dapat ar sebungkus ubat yg bernilai RM48.00..itu ar brg pertama aku shopping sepanjang duk kat ipoh nie..
thanx khairul,anta yana gie klinik..
khairul jgk ar driver rasmi kami sepanjang di perak..

No comments: