11 April, 2009

work smart


tukar tudung last minute,serabai jer aku rasa..

pagi nie aku ada seminar kerjaya di Sheraton Hotel kat PJ..awal giler start,kul 8am! bangun awal arie sabtu yg aku malas nak lakukan..hehehe..pas gelabh siap2 sumer,aku pon speed ar ke tmpt yg dijanjikan..sue dah tggu aku kat sana..nasib shah alam ngan USJ x smp 10 min..smpt ar aku smp b4 event start..
pas daftar sumer,aku cr sue..dia bagi aku tudung,suh tukar la tue jugak! alamak kaler pink ar, aku x brape sgt wane nie..org dah bagi,rembat jer sudah..nak breakfast x smpt,aku sambar jer jus guava yg dorg sediakan..bkn amik satu,tapi 3! giler tamak cik marliana..


aku n sue jer..ira ada futsal pagi tue..
x smp kul 11am lagik,aku ngan sue dah tahap busen giler..mula ar kitorg merayau kat area hotel tue..larik dr event..kitorg gie mkn breakfast kat lobby hotel,sedap gak mkn pagi tue..dgn berseleranya kami ber2 melantak di citu..hahaha..
posing kat toilet pon jadik..giler mewah toilet dier..
kul 1pm, event break for lunch..masa tue aku dah berkira2 nak blah! seminar nie smp kul 5pm tue..lama lagik nak tggu..aku racun sue,dia pon okeh jer kalu nak blah skrg..ada gak geng lain yg nak angkat kaki..boring ar gie seminar cam nie..btuk x kwn2? betul! betul!

miracle bee unit! jadik sapphire pon orait gak apa..
geng lain yg telah berjaya dihasut oleh aku..korg mmg best!

kat tgh tue,elma..kwn aku nie dah kaya pon skrg..aku bangga ngan ko beb!

pas makan2 sumer..aku pon menggerakkan diri dr tempat itu..sori ar elma,aku x tggu smp abis seminar nie..btw thanx ek belanja tudung nie..aku dah mula suker ar plak ngan wane pink nie..mnpk pompuan ckit..hehehe..

en tam..seminar abis cpt..jom kuar!

No comments: