27 April, 2009

my baby come back!

en tam tepon suh aku kemaskan rak buku kat bilik aku..nape ek? mamat nie tau ke atas rak buku nie mmg bersepah2 ngan brg aku..tanpa byk bunyi mcm slalu,aku pon kemas2 ar rak meja tue..kasi clear skit semaknye..ok siap! tapi still x tersusan lagik..huhuhu..


alang2 dah aura rajin menjelma,aku pon kemas ar jgk bilik aku yg mcm sarang tikus nie..kalu perompak msk,mau dia patah blk..ingat dah ada org rompak sblm tue..punye ar bersepah2..
as sue roommate aku said, 'x bujang ar beb if bilik kemas jer'..hahaha..

dlm kul 10am cam tue,en tam dah tercongok kt pintu umah sewa aku..dia bwk brg bersegi 4, berbalut ngan selimut..aku pon amik ar brg tue kat dia,punye ar berat! en tam ckp bwk hati2,letak atas katil dl,baru bukak selimut tue..cam polis trafik plak mamat nie bg order..
hati2 aku bwk brg tue cz kt blkang en tam dah jerit2 suh bwk pelan2..bising!



rupanya tv bcuk aku! my baby come back! patut ar en tam bungkus berbalut2 ngan selimut..tv bcuk nie aku anta umah parents en tam ms aku nak pie kursus induksi arie tue..blk dr kursus,igt nak amik blk,tapi tv umah dorg plak rosak..jadi lama ckit ar bcuk aku nie jadi org pulau indah..


alang2 dah mengemas,aku pon tukar ar cadar katil baru..cadar nie aku rembat ms werehouz sale kat stadium melawati arie tu..cantek kan..purple gitu..
bilik anak dara yg dikemas bila rajin..huhuhu...
pas kemas bilik sumer,aku pon balik sg buloh jap..nak belikan mak brg dapo kat giant..sambil tue bleh bwk adik2 berjalan..smp umah,adik aku ngan bini dia pon ada gak..sajer lepak wik end kat umah mak..nak mkn sedap ar tue..huhuhu..sbb kat umah ada org,mak suh aku pg giant ngan adik2 jer..kebetulan awish jer yg ada..abe merayap tah kemana..malas plak aku nak cr dia..
dik joe n yani with awish n darmia...bila nk pegang baby sndr? huhuhu..
on da way nak ke giant,awish mengaruk nak mkn mcd kat kota d'sara..satu keje plak aku nak kena sggh kat ctu..mamat kenit nie,kalu x pau aku mmg bukan awish ar namanye..smp cnie,bkn nak mkn pon,main jer lebih..
kat giant,awish x wat ragam..ddk jer dalam troli..kalu aku bg dia jalan sndr,gamaknye kurus ar aku arie nie nak kejo dia..kebetulan byk co yg promote product dorg,ada maggie,prego,nestle,
cal cium n yakult pon ada gak..sumer nie awish nak singgah..kenyang dia mkn mcm2..yg penting free..huhuhu..
atak! awish nak beye ola niey ek?
bila masa plak bdk kenit bertuah rembat bola nie?
awish..awish..en tam tersenyum disitu..

No comments: