12 April, 2009

LPK..sambg study lagik..



en tam kena duty pagi nie..so pepagi lagik,dia dah call aku suh pegi opiz dia..waduh..malas giler aku..dah ar semlm balik kul 3am, nie nak smbg study lagik plak..dah ar kul 11am karang aku ada test far..ahh...malas!
opiz en tam kat pel klang..jauh tue..mamat nie keje kat lembaga pelabuhan klang..dr zaman atuk,abah,abg dan trus ke dia,sumer pakat keje ngan LPK or North Port..cam x berkembang jer jaringan keje dorg nie..x kisah ar..asal x jadik perompak sudah..
aku smp opiz en tam nak kat kul 9am gak..kira ada 2 jam lagik b4 test..en tam refresh balik apa yg dia ajar mlm td..aku angguk2 jer cz dah x ingat dah apa yg dia ajar b4 nie! tau kat en tam,mampus aku..hehehe..


park kat sblh kete en tam..


pintu masuk ke opiz en tam


kaunter perkhidmatan,bleh saya bantu?


tgk cnie..paham x?
paham2..
apa yg paham? wat balik soklan nie..
hah! ?????????

No comments: