24 April, 2009

thanx u syg!


ms kat umah mak tadi,en tam bg aku satu kotak,aku pon amik jer ar kotak tue..nampak pelik jer kotak nie..apa ek barang dalam nie? en tam ckp brg nie mmg aku dah lama nak..dia say sori cz lmbt tunaikan wish aku..wish aku? bleh ker MyV msk dalam kotak nie? huhuhu..
aku ngan x nyabornye pon bukak ar kotak tue..dalam hati,jgn ar org tua nie nak kenakan aku kot..adik2 aku sumer dah keliling aku..dorg pon suprise,nak tgk ape abg eijul dorg bagi kat aku..
bila bukak kotak tue,aku nmpk ada satu plastic wayar2..cam cabel usb jer..en tam nak ganti charger tepon dia yg aku dah jahanaman kan ker? pas tua ada plak gabus2 putih sumer..apa bnda plak nie?
wah! camera!!!!
hepinye aku! hepi sgt! tq..tq en tam..slalu tunaikan hajat aku..walau aku mmg dah lama nak beli cam baru..nie pon dlm usaha kumpul duit..nmpk gaya duit yg aku dah simpan nie,bleh ar shopping benda lain..huhuhu..aku mmg dah lama pasang niat dihati nak tukar cam skrg nie..dah 7 thn aku pakai,1st edition digital camera..ada lagik aku simpan,kenangan en tam belikan ms besday aku yg ke 19..ms tue kami br jer couple..ingat lagik en tam ikat perut nak belikan gift tue kat aku..zaman bljar dl,x ar mewah cam skrg..nak mkn McD pon dok berkira2..pape pon,tq byk ek en tam..terharu dapat gift nie..nak wat wish baru ar plak..nak tepon baru bleh? hehehe..
thanx abg! Luv u much!

No comments: