03 April, 2009

lunch with en tam


en tam cuti arie nie..besok n lusa dia on duty..aku saje jer mssg dia pg tadi,ajak lunch..memula mmg dia x mau cz malas nk pg opiz aku yg maha jauh nie..aku pancing dia,arie nie lunch kat bkang istana..makan ikan bakar,tmpt aku blanja dak opiz b4 nie..
pas pujuk2,ditambah ngan adegan ngada2 dlm tepon,en tam pon okey jer..nak lawan lelebih takut tunang dia merajuk plak..hahaha


muka hepi cz 1st time lunch ngan en tam sejak keje kt KL neh..
sesungguhnya t/hari tadi mmg panas terik..tmpt makan nie mmg jadi tumpuan org tuk lunch..nak cari parking punye ar payah..jauh jgk ar tadi berjalan ke tmpt makan tue..en tam dah mula merungut2..dr dlm kete lg sebenarnye..on da way td pon kitorg dah sangkut dalam jem..mkn 30 minit jgk ar kete dok jln terkedek2..
dia mmg x ada jiwa KL,dia x suka tmpt sesak..bleh hilang sabar katanya..x mcm aku,org keje KL nie sumenye penyabar..pegi balik keje takat jem 2-3 kilometer,kitorg rileks jer..org lain smp umah kul 5.30,kitorg smp kul 7 walau jarak opiz ngan umah x sampai 30 kilometer pon kitorg rileks jer..dah biasa..smp mampus ar hadap jem kat KL neh! hahaha

pic nie jer aku smpt amik..sedap sgt mkn,x menyempat nk bergambo..
aku ngan lelehan peluh dimuka..mengelap peluh sama laju ngan ngatah ikan bakar..
papepon en tam..thanx for coming ek..luv u ar!
chow..

No comments: