05 April, 2009

study! study!



pagi tadi aku grk dr umah mak gie kelas pagi..malas gilo nak bgn awal,pagi ahad plak tu!
aku ada kelas International Accounting pg nie..dah lama aku tapau kelas nie..mkn 5 kelas jgk ar sepanjang aku gie kursus..dah lama x masuk kelas mmg blur..aku tgk jer muka lec aku..tapi fikiran aku dah melayang2 tah kemana..nak msuk topic akhir pon dia nak ajar..last topic? mampos aku! nak final sgt dah nie tapi apa pon aku x study lagik..





abis kelas IA t/hari,aku kena study tuk paper audit plak jap lagik..bsok ptg time lec ada test2 audit..huh! lagi satu test aku nak ngadap..wah! byk tue topic yg aku dah miss..mau pitam aku nak baca sumer..nie bleh dtgkan kejutan budaya tuk otak aku neh..

lastly aku decide lepak jer kat port biasa aku study..kt MCd sec 3..kat cnie ar tmpt aku slalu lepak if nak study..walau ramai org n agak bingit jgk suasana dier,aku masih lagik bleh bertahan dr study ditmpt yg sungguh sunyi n mendamaikan,cam kat bilik aku..unsur2 ini bleh wat aku khayal,berangan n terus LENA! hahaha...

pas selak2 nota sumer yg lin bagik kat aku,aku dah mula start cuak..rasa cam x tentu arah dah..apa yg telah ku alami ini? satu apa pon aku x paham..otak aku zero! aku amik pon nk trs wat call..

'en tam....help your big laling plz!'

No comments: