30 April, 2009

terima kasih bebyk..suka!

mak aku call tadi..

mak: lina,ada bungkusan pos laju sampai kat umah
aku: dr mane mak? brg apa?
mak: balik nnt tgk ar sndr..brg awk,mak x berani nak bukak
aku: ok mak..ptg nnt akak balik sg buloh dl..
mlm tue pas abis keje sumer kat opiz,aku pon trs blk umah mak,nak tgk brg yg baru smp tue..
tgk alamat,mcm dtg dr jauh..tapi sape plak pengirimnye? nama aku cam familiar,tapi kat mane ek aku dgr nama nie? adik2 dah cbuk dok koyakkan balutan bgksn tue,sumer x nyabor nak tgk apa yg ada dalamnye..
atak! oytak meyah..anteknye..awish dok mengomel puji kotak bgksn nie..byk kat kedai kan corak kotak cam nie..aku pon ada gak satu..huhuhu...



wah serunding! bukak jer plastik,dah bleh bau harumnye..ada 2 jenis serunding,serunding daging n serunding ayam..nampak cam sedap jer..
erm mlm tue aku makan serunding nie ngan pulut..mmg best ar!
terima kasih ar pada pengirim bgksn nie..moga dipanjangkan umur dan dimurahkan lagik rezekinye..
amen..
thanx a lot abg ngah n kak ngah!
really luv it!
lain kali anta ar lagik..hahaha..

No comments: