12 April, 2009

jom kome,pie ipoh!


aku smp umah pn azizah dah lewat sgt..janji ngan pn nak smp kul 3pm tapi x smpt..nak dkt kul 4pm br smp..aku abis test kul 1pm..pas test,aku trs blk umah sewa jap,packing baju2 aku..huh last minute punye keje mmg camnie..x menyempat segalanya..pas tu,larik plak blk sg buloh amik mak n abah..dorg kn anta aku gie umah pn azizah..
aku gie ipoh ngan pn azizah n hubby dia..bos aku x bagi pg sendiri..kalu aku excident,mati..dia yg susah nak menjawab nnt..tue dia ckp ar..erm..leceh btul! umah pn azizah nie kat selayang..msk jauh ke dalam..aku x inagt nama tmpt rekreasi dkt umah dia..ramai gak org mandi2 kat sungai area tue..huh..tgk air sungai mengalir laju cam tue,rasa nak terjun jer..best giler umah pn nie..blkang umah ada sungai..bleh mandi sungai arie2..


damai jer suasana kat umah pn nie..

ada 3 buah umah jer yg aku nmpk kat area nie..tp sumer bapak besa..

pas kemas brg2 sumer,angkut dalam kete..mak n abah pon dah balik pas anta aku,kami ber3 pon gerak ar ke ipoh..aku booking hotel kat area bndr ipoh gak..b4 kul 8pm,aku kena check in..
hubby pn bwk kete bleh tahan laju gak..perdana v6,mmg ar speed best jer kat h/way..
aku kat bkang x tau nak wat apa..dok melayan mssg jer ar..aku pon baru kenal pn azizah nie..pn br jer report duty kat opiz aku..so,aku pon x brapa mesra lagi ar ngan dia..so,aku x tau ar nak borak apa kan..pas kul 5pm,aku dah mula gelisah,aku dah kena stop mssg..apa aku nak wat pas nie? erm..kroh...kroh...hahaha...


jom gie ipoh!
aku mmg dah penat..tido jer ar ubat aku masa nie..hahaha

No comments: