26 April, 2009

kenanganku di sri iskandar


perkarangan pintu masuk..


dl aku menapak dr jalan besa smp asrama..mau dkt 2km kot..


bangunan pentadbiran..ms aku daftar,bangunan nie x de lagik..



UiTM Cawangan Perak,Kampus Sri Iskandar..
Dip Acc Batch Nov'01-Nov'04..
terlalu banyak kenangan aku kat tmpt nie..byk sgt..disini lah aku mengenal erti hidup tanpa mak n abah disisi..tarikh 4 nov,01 akan jadi tarikh keramat dlm hidup aku..aku 'dilepaskan' oleh mak n abah setelah 18 tahun membesar di dpn mata dorg..aku igt lagi ms famili aku,ijam n hasliza balik pas anta aku daftar di minggu minggu wawasan siswa..air mata aku x berenti mengalir..aku cam takut tuk tempuh hidup baru tanpa mak n abah..
disinilah aku kenal angah..sahabat baik aku..sahabat tika aku suka dan duka..sahabat yg begitu memahami diri aku..disinilah juga aku mengenal cinta pertama aku..bljar menerima kehadiran seorang lelaki dalam hati aku..bljar berkongsi rasa,perit maung bersama..
kat sini jgk ar aku wujudkan satu komuniti yg erat sampai skrg..aku ada team kat cnie..12 org sumenye..kami dr 3 bilik..byk kepala,byk ar jgk ragamnye,tapi kitorg byk wat aktiviti bersama..aku akan pastikan setiap dr kami merasa disambut besday..syok giler beb bile dpt kenakan member..hepi sgt ms tue..aku windu sgt nak imbau blk kenangan tue..
hubungan aku ngan kwn yg lain x putus..kami saling berhubungan,kadangkala bercuti bersama sambil mengimbau kenangan suka duka bersama..sesungguhnya aku x kan lupakan tmpt ini..
disini lah berseminya kenangan indah zaman remajaku..


aku adalah 1st batch yg merasmikan fakulti nie..

fakulti perakaunan..dr sudut blkang..

fav lec aku..Pn Marina,kami dah mai cnie!


blkg en tam dewan utama..exam pon kat ctu jgk..


tmpt lepak aku ngan member2 ms tggu next kuliah..


bangunan asrama aku dr part 01 - part 05..


tangki merah..byk kenangan aku n en tam kat cnie..


asrama aku ms part 06,tahun akhir..


dewan makan..punye ar besa,makanan? erm...
asrama en tam..kira 1st batch duk kat cnie..b'dpn ngan hutan..
aku ada kenangan ngan bdk blk aku ayang kat cafe nie..
kat tembok nie ar aku bersadai sementara tggu en tam dtg..
kat cafe fakulti nie ar aku tuisyen ngan en tam..dr kul 8pm-11pm..
library dr view fakulti..tmpt aku berperam ms wik end..
dating? kat cnie jer ar..payah dpt bf kaki study neh..
kat bwh bgnan nie ada gerai bubur..mcm2 bubur dia jual..
pas study kat library en tam slalu blanja aku makan bubur jagung..
cafe bkt aman..kalu mkn tiap2 arie kat cnie,kira dah mewah sgt ar tu..
kat cnie ar tmpt pelbagai event diadakan..
slalu ptg2 bdk2 laki acc main bola..
kat pdg nie jgk ar aku berlatih tuk pasukan hoki uitm perak..

No comments: