20 April, 2009

camner nie?


fakulti perakaunan at Menara SSAAS,UiTM Shah Alam

bsok aku dah start exam for 1st final paper..susah gak paper Maf nie..aku dah byk kali tuang kelas cz gie kursus n outstation..otak mmg dah tiong nak wat sebaik mgkn paper nie..aku mmg tawakal jer ar..iallah aku akan back up ngan paper2 yg lain plak..
salah satu kelas kuliah aku..kat tgkt 11 menara uitm..
tapi aku terkujat gilo masa print exam slip..satu paper jer yg apper! maf 640..paper yang lain,lg 3 paper tue,x ado! mampus aku..camner nak wat nie? aku mtk tlg kat ira..ira mmg staff uitm..senang ar ckit kalu nak berurusan..kebetulan ira mmg dtg study kat library pagi tue..ira ar yg bwk aku gie fakulti,tanye kat staff yg ada psl prob aku nie..ms nie aku mmg dah blank..
demam aku cam nak dtg balik..mau Bp aku melambung kalu kes camnie..
view dr kelas..kalu malam lagi cantek..
pihak fakulti x dapat wat pape..dorg ckp ms validation,aku x select group..aku mmg dh perasan prob nie b4 nie..aku dah berhubung ngan pihak fakulti,dorg ckp x pe,cz aku dh byr full yuran n may be ada masalah dgn sistem..tapi prob nie sepatutnya settle 2 bulan yg lalu!
aku suka view nie..bleh nmpk opiz lama aku..shah alam court..
aku mmg just bleh amik satu paper jer sem nie..satu jer? paper yg lain aku kena amik next sem! yuran kuliah n exam yg aku dah byr,bleh tuntut balik kat pihak bendahari..huh! biler aku nak grade mcm nie..aku x kisah pasal duit yuran..duit bleh cari beb,tapi sapa nak ganti ms aku pg kelas,wat assg,jwb test n quiz selama satu sem nie?
dr menara nie,bleh nmpk sekitar kwsn bandaraya shah alam..
bkn ckit aku korban tuk smbg study nie..keje sambil bljar bukan mudah..aku nak wat study full time,amik cuti bljar tapi tanpa gaji..sape plak nak tanggung famili aku? redah jgk ar aku wat part time study nie..kwn2 yg lain pon sama gak..mane yg ada famili lagi kesian..wik end tggl anak bini n laki tuk pg kelas..quality time with famili pon dah kurang..biler jadik pekara cam nie,aku jadi frust sgt! giler frust siot..kalu bleh aku nak grade cpt..that way aku amik out campus program.. tempoh pengajian pendek ckit dr ePJJ..
mgkn ada hikmah tuk sumer nie..buat sumer yg kenali aku,aku mtk maaf bebyk if korg ada terasa hati ngan aku..aku mmg x niat nak sakitkan or lukakan hati sesapa..bg kwn2 PLK yg lain..aku wish gud luck kat korg sumer..nmpknye,aku grade lmbt ar dr korg..
Ya Allah,aku redha dengan ujianmu..

No comments: