16 April, 2009

thanx belanja makan!

sepanjang duk kat perak nie..makan mmg mewah..1st class layanan dr auditi..aku sronok sgt keje ngan pn siti,ngan mahadi n ngan khairul..aku dapat kwn baru kat cnie..nama dia noraliana..cam nama aku kan..nora nie baik sgt..dia dah kawen,anak sorg..muda2 dah beli umah.. bagus ar,tuk masa dpn gak..yg aku nie,muda2 dah wat ngabis boreh ajo..rete pon x ado..huhuhu..

view dr cafe..mmg cantek..pic nie aku amik ms mkn pg..berkabus lagik..

cafe kat cnie pon bersih,makanan pon sedap jgk..yg penting,pelayannye ramah..seronok jer makan..view dr cafe pon cantek..area jelapang nie,mmh dikelilingi view dr banjaran titiwangsa,so tmptnye sejuk jer..
untuk lunch arie ke4 kat cnie..kami makan kat ipoh..tukar selera plak..pihak mida sudi menaja lunch kami arie nie..lauk2 mmg best,aku makan ckit jer cz selera x brapa ada...rugi btul ar! arie nie mkn makanan thai..btw thanx ek belanja makan..
pihak penaja..pen pengarah mida perak..
kat cnie ar kami lunch arie nie..aku smpt take pic tisu jer..

No comments: