09 April, 2009

kwn2 lama..

pg tadi aku singgah jap kat court..aku tgk berderet2 kete kat luar court..
ohhh..ada kes altantuya arie nie..patut ar sumer stesen tv berkampung kat cnie..pas pusing2 cr parking,aku pon trs port kete kat bkang viva wani n kancil kak zah..

sumer org aku jmp,windu aku ngan dorg..aku pg kat carta organisasi kat dpn,dorg x trnkan lagi nama aku kat carta tue..dorg masih anggap aku kat ctu..(ke korg mmg t'lupa nk turunkan..x update keje ar tue..hahaha)


comelnye kerani neh..


team aku yg best! aku syg korg!
3 of us! will miss da gosip session..
pas breakfast ngan dorg n borak2 panjang,aku pon terus grk ke opiz,x bleh lambat2,nnt bos bising! dia bg aku dtg lambat pon dah kira ok..

t/hari nie aku x pg lunch..aku gie bank ngan yana..dia nie classmate plk aku kat itm merangkap wife kepada member itm arau en tam,mizi..x sangka aku..aku mmg dah lama kenal mizi,laki yana neh..tapi aku x penah plak tau mizi nie couple ngan yana! ada ar jgk jmp sekali dua ms jemput/anta en tam blk dr arau..kebetulan yana nie pon dpt keje sama jgk cam aku..so kitorg lapor diri sesama ar kat bagan lalang arie tu..yg merapatkan lagik jodoh kitorg,opiz dia berdpn blok jer ngan opiz aku! tapi aku x penah jenguk pon dia kat sana..hahaha..


with yana ms wedding dia..

pape pon..aku rasa sgt best arie nie..
akan merindui seseorg..x sabar tggu arie ahad!

No comments: