06 April, 2009

aku x tau..


UiTM di hatiku..


be pren 4 ever..ira,sue,aku n lin

test tadik mmg mcm hampeh! aku x tau nak wat! aku copy bulat2 jwpn sue,geng seblh aku! nie kira 1st time aku meniru dalam test..selama aku bljar,aku x berani nak tiru..takut beb! aku nie bkn pandai nak cover bila nak selak nota..nampak sgt..lagik satu bila dalam kelas,aku suka dok dpn..ngadap lec..sampai test or exam pon,kau suka dok dpn..x mau tgk gelagat org lain..aku bleh cuak..


muka hepi pas test!
aku kena wat sesuatu,aku x bleh terus hanyut camnie..banyak yg aku kena study dlm masa 1 wik nie..aku dpt arahan dr bos suh pg outstation ke ipoh! seminggu tue..mau masak ko..pas blk dr audit,aku terus start 1st paper..doakanlah aku bleh jalani sumer ujian ini..aku x sabar nak lalui sumer nie..biarlah berlalu ngan cepat..rasa cam tak tertanggung pon ada gak dah nie..

ahhhh..aku tension.......

No comments: