19 April, 2009

sori lambat wish abe!


muka hepi besday boy walau lmbt celebrete..

15hb arie tu,birthday abe,anak jaga mak aku..ms aku still lagi kat ipoh..so,x dapat ar aku nak celebrete cam thn2 yg lepas..disebabkan aku demam masa tue,otak aku weng ckit ar..aku dh mula gelisah mlm tue,aku mmg t'igt kat abe nie tapi x tau nape..aku pon call ar dia..tapi tanye2 khabar jer..mmg x igt lgsg yg arie tu besday dia..


abe (danial) nie ar bf yg aku bwk gie memana pon..

so,bermula lah adengan merajuk dia kat aku ms aku smp smlm..dia ckp aku lupa dah kat dia..tapi dia ar adik yg aku x penah tgglkan if pg mane2..smp t'ganu aku bwk dia..abe nie mmg dah rapat sgt ngan famili aku..dl ngaku kat org yg dia adik bongsu kami if org tanye..


muka lapa tggu pizza yg lmbt smpai..

untuk memujuk hatinya,aku pon bwk ar dia gie Pizza Hut..Duit aku mmg ngam2 jer nie b4 gaji,tp tuk adik,aku korbankan jugak..yg penting abe hepi,aku pon tmpg hepi gak tuk dia..insan yg sama bertuah dibelanja oleh aku ptg itu adalah en tam n awish! zaim blk umah ayah dia kalu wikend....


awish: abe joe kat mano? meh ar atang cinie,atak blanje pijja..

awish dh x sabar,mula tunjuk perangai..nasib aku bwk pengasuh..huhuhu..

aku doakan abe jadi anak yg soleh tuk abah n uminya..jadi anak yg baik jugak tuk mak n abah..
moga apa yg dicita2 kan abe akan tercapai..aku juga berharap abe akan jadi contoh yg baik pada adik2, darwish n damia..
papepon, akak tetap sayang kat abe danial..
hepi besday danial yg ke 10 thn!

No comments: