12 April, 2009

x penat ker?

majlis kesyukuran kat opiz abah abis lmbt gak..pas tolong kemas2 barang sumer..aku n en tam pon mtk izin nak balik shah alam..dah lewat nie..seram aku nak lalu kat highway guthrie tue..bkn apa,kalu tgh2 mlm,x banyak kete kat area tue..
smp umah sewa aku nak kat kul 12.30 t/mlm gak..sampai2 jer,en tam suh aku naik mandi..pas siap sumer nnt,turun balik cz nak bwk aku gie mcd,study! gilo penat dah aku nie..dr pagi tadi smp malam aku dok ke hulu hilir..nie nak suh aku smbg study lagik..huh! gilo kejam tutor aku sorg neh..aku ada test far bsok b4 gie ipoh..aku kena outstation a wik kat sana..huh..barang aku nak pie pon x abis packing lagik..x reti penat ker?


en tam semangat nk mengajar,mata aku dah kuyu nie..

otak aku dah blank..en tam dah pening kepalo..
akhirnye..en tam pon ngaku kalah..dia tido dl!

No comments: