11 April, 2009

rambut dah panjang ar..


tunang saper ar neh..giler serabai..hahaha


smpt lagik take pic b4 cukur jambul


en tam membiarkan rambut 'p.ramle' nya ditarah..

perangai en tam mmg huduh ckit..suka sgt biar rambut panjang..lawa x pe gak..pas tue biar serabai sumer..ish..kalu ckp pasal malas en tam nie,penat aku nak taip n3 pasal dier..

pas larik dr seminar kat PJ,aku pick up en tam..pas 2 anta baju kat dobi (bukan malas ar tapi x smpt..hahaha) aku ajak en tam potong rambut..nasib ar sblh kedai dobi jer..kalu jauh,mau en tam larik msk kete blk..
akhirnya en tam makan dek pujukan aku..kalu x aku yg merajuk nnt..lagik mamat nie susah..sementara tggu en tam,aku pon layan ar hindi movie kat ctu..ptg sabtu kan ada hindi movie best..
ermm teringat kat seseorg yg suka dgr lagu hindi...lalalala

kebetulan kat shopping complex tue,ada road show AIM..ramai giler org kat sana..layan jap org nyanyi2 n ketetah fara hot fm sumer,aku pon trus gie shopping! erm en tam,thanx ek blanja suar nie..sayang awak! hehehe..
ingat nak jalan2 lagik kat ctu,maner ar tau dapat kasut sepasang ker..hahaha..tapi x bleh lepak lama2 sgt,nak blk sg buloh plak pas nie..kat opiz abah ada wat majlis kesyukuran mlm nie..
pape pon best ar arie nie,dapat spent time ngan en tam..


aku mmg x smpt nak balik umah mandi dl..sedar2 nak maghrib dah..kami pon speed ar cpt2 balik ke sg buloh..dah smp kat perkarangan workshop opiz abah,br aku menyedor yg aku pakai suar! gilo ko pg kenduri kesyukuran pakai jeans!

aku wat muka seposen jer ngan abah..abah diam jer sambil tgk kaki aku..sbg hukuman,abah suh aku bakar ayam..jgn duk kat hadirin lain..huhuhu..jadi bdak banquet aku mlm nie..nasib mak pon teman aku..x der ar aku segan sorg bakar sumer ayam2 nie..btw majlis berjalan lancar..panjang ucapan tok penghulu ucap terima kasih atas jemputan..x per ar,
penghulu mmg suker bagi ucapan panjang2..yer x? huhuhu..


sekitar suasana majlis..


ramai gak yg datang..


with kak siah..bersama ayam yg dibakar sendiri k..

No comments: