23 April, 2009

lunch with en tam

arie nie aku mmg x pg keje..sempena minggu exam nie,aku take leave seminggu! ms aku keje kat court dl,x dpt der aku nak cuti lama cam nie..rutin keje aku kena siap hari2,sape ar sanggup nak ganti aku smp seminggu..tapi kat tmpt br nie,ok ar..pas wat audit,kitorg masing2 kena wat report sendiri n diberi dateline tuk siapkan report..kira keje br aku skrg,x memerlukan rutin tugasan harian ar cam keje aku sblm nie..



tuk lunch arie nie,aku cam teringin plak nak lunch ngan en tam..pas kemas2 bilik yg dah mcm sarang tikus nie,aku pon trus grk ke LPK,opiz en tam..pas lunch nie,aku dah janji ngan mak nak balik sg buloh..smp jer kat LPK,en tam dah tggu aku..dia x bleh lunch lama ngan aku arie nie,cz x de org nak gantikan dia..nampaknye,lunch dkt2 area opiz dia jer ar..kami mkn nasi ayam kat medan selera..tmpt nie berdepan ngan hentian pelabuhan klang..dkt sgt ngan tapak umah lama en tam..kalu malam2,tmpt nie lagik ar meriah..

dah ada selera mkn,sbb dh dkat ngan buah hati kot..hahaha..

sama biru ar arie nie..

pas anta en tam ke opiznye blk,aku pon bwk laju2 blk sg buloh..jarak dr pel klang ngan sg buloh lbh kurang 85km..jauhnye kan..tapi kat cnie,banyak jalan alternatif..sediakan jer duit,ikut h/way jer kalu nak senang..



pas amik mak n awish kat umah,aku bwk dorg ke pos opis kat Kompleks Sg Buloh..aku nak wat kiriman pos laju tuk kwn aku..aku ada belikan something tuk dia ms shopping sakan smlm..kira for advance besday dia nnt ar..hope dia suker ar,kalu x suker? pulang balik brg aku nie! hahaha..


urusan kat kaunter pos laju nie kejap jer..x smp 10 min aku dah blah dr ctu..nak balik trus x bleh cz ms park tadi,aku cuci kete trs..mustahil dah siap within 10 min..so,kami pon jejalan ar kat area kompleks nie..yg leceh bwk si kenit awish nie,nmpk mainan jer,sure nak rembat..ingat atak dia nie cap duit ker? aku wat bodo jer ms dia dok merengek kat kedai mainan tue..tgk usaha dia x menjadi,dia pon mula ar merajuk..susah ar aku kalu dpt anak cam nie nnt..

awish..awish..

awish with songkok besau..pic nie dia take sndr tau..

No comments: