13 April, 2009

aku demam ar..

semalam pas check in kat hotel,pn azizah n hubby dia ajak aku dinner sama2..aku yg mmg dah lapo n x de kenderaan plak,laju jer terima pelawaan dorg..x byk berubah bandar ipoh yg aku tgk..ada jgk ar satu dua bangunan baru yg naik..aku pon dh tgglkan perak nak dkt 5 thn gak..aku dolu bljar kat sri iskandar..wikend,kalu x blk kl,aku slalu gak ar lepak ngan clik kat ipoh nie..mane lagi nak pg,x kan nak round kat pekan bota kot..


pas round2 kat area bndr ipoh,kami pon decide nak mkn kat dataran ipoh..lbh kurang 1km jer dr hotel kami menginap..hehehe..jalan kaki pon bleh smp..dah x tau tmpt,merata merayap jejauh ngan kete..aku order nasi goreng udang n laici big mug! nasi dia ok,tp air cam kureng ckit..aku rasa cam payau jer air dia..

akibat dr minum air laici big mug itu,keesokan paginye aku mula mengalami simpton org demam..mula ar batuk2..rasa nak pecah tekak nie..sampai opiz auditi plak,giler punye sejuk opiznye..badan aku dah terketar2 dah tahan sejuk..

view dr workstation aku mmg cantek..mengadap ke banjaran titiwangsa..sedap jer mata memandang..luas pemandangan..mmg best kalu dapat keje kat cnie..x macam view dr opiz aku..penuh ngan gunung batu..hehehe..


nie ar hasil keje audit pertama aku..
sumer rujukan aku bwk..dah mcm mini library pon ada gak..
arie pertama audit,biasa2 jer..byk benda baru aku bljar..pn azizah n partner aku shawal pon byk guide aku tuk wat auditan yg bagus..aku plak keep tepon kwn2 audit lain gak..aku x brapa paham sgt skop keje baru aku nie..so,byk rujukan aku kena wat..pape pon...layan.......

No comments: