17 April, 2009

last day!


view yg pasti aku windukan..

arie nie last day aku wat audit kat perak..sronok duk kat cnie..keje pon best jer..view opiz cantik,staff sumer ramah2..satu jer yg aku x tahan,sejuk! hehehe..
kat cnie aku audit 2 opiz,miti n mida perak..kerjasama dr 2 opiz nie mmg best,doc yg aku perlukan sumer lengkap n dorg terima teguran n pendapat dr auditor dengan baik..if ada pape teguran,dorg trs wat pembetulan..kira x yah tggu kami bagi report pemerhatian,dorg trs amik tindakan..

lambakan kerja audit..huh poning kepalo den..

pagi nie,ada 2 org auditor dr mida dtg..dorg dtg nak blajar wat audit..mmg bkn aku ar cikgunye..aku x tau pape pon..pn azizah yg banyak guide dorg..dorg pon excited gilo nak blajar..bagus ar cam tue kan..


dorg kusyuk dgr penerangan dr pn azizah..

No comments: