25 April, 2009

jom jalan2!



arie nie pepg lagik aku ngan en tam dah kuar..kami nak pie Perak! mmg ar aku br balik dr perak last wik,tapi kali nie lain..aku nak balas dendam sbb x pg memana pon sepanjang seminggu kat perak..wah hepi giler aku pagi nie..en tam mmg baik! dia tau aku frust x pg memana arie tue..sbb tue ar ms dia offer aku nak jalan2 kat perak,aku on jer!

kami lalu h/way,kuar kat tol gopeng..mmg jauh nak ke lumut..tapi sajer jer nak lalu balik jalan yg aku penah jejak ms blajar kat itm perak dl..niatnye mmg nak lawat blk tmpt bljar lama dl..kat bt gajah,kami sggh kat kellies castle..selama 3 thn duk kat perak,aku x penah pon sggh kat tmpt nie..huhuhu..



pas sesi tgkp gmbr sumer,kami pon grk ke lumut..dlm perjalanan ke lumut tue,kami smpt sggh ke itm sri iskandar..nnt aku cite lagi kat next n3 k..byk perubahan yg aku dapat tgk sepanjang perjalanan ke lumut..jalan dah dilebarkan,byk kwsn perumahan baru yg naik..teringat zaman2 blajar dl..best giler! x payah penat2 nak pikir cam skrg..hepi jer hidup..



tujuan utama nak pg perak cz nak tgk karnival hari armada tldm kat lumut..en tam nie kan org pelabuhan,so dia mmg minat sgt kalu ada pameran kapal..x paham aku..tiap arie bleh tgk kapal kat port klang,nape nak pg jejauh nak tgk kapal lagik? emm..layan kan ajer..




karnival hari armada nie mmg best..ada pameran,jualan agro product n pertunjukan demo kapal2 TLDM..kebetulan ms aku datang,1st day karnival..mmg sesak nak smp ke tapak karnival tue..ngan panas teriknye lagi..skrg kan mmg musim panas kedekang,dok tepi laut plak tue,mmg sedap jer ar kena bahang panas..nak terbakar rasanye kulit aku nie..






en tam mmg enjoy gie karnival nie..sumer kapal2 yg ada dia redah..aku mmg dah lembik nak ikut mamat nie sggh dr satu pameran ke satu pameran..sumernye info ttg navy n kapal2 yg dorg ada..mmg ar aku cpt busen kan..sbb x de jual pape2 brg yg menarik perhatian aku..hehehe..
tahniah ar pada TLDM Lumut..korg punye karnival hari armada nie mmg best!
p/s: kalu bleh tingkatkan lagi jaringan kemudahan awam kat cnie..lama giler tggu bas nak ke tapak karnival..parking kete awam plak jauh nak mampos! keep it up k..

No comments: