16 May, 2009

high ropes course



nie kami dah bersemangat b'kobar2 nak jalani last aktivit...sbb jap lagi nak balik!!! aku mmg suka duk kat cnie..tapi umah aku lagik best ar kan..huhuhu...for last aktiviti nie,sumer muka berbunga riang..berjalan kaki ketapak aktiviti pon sumer nyanyi2,terbawak2 lagi kenangan karaoke smlm..



ms nie sumer dok diam jer dgr penerangan dr jurulatih..kena pasang telinga cz soal keselamatan mmg amat2 dititik beratkan...pas tue,dorga ada ar jgk tunjukkan demo aktiviti nie sumer..ms nie,aku dah seram sejuk dah..sumer aktiviti nie dr ketinggian 20 kaki..nak larik balik,x smpt dah nie..redah jer ar...



barisan model yg dah siap dipakaikan peralatan..nie wat muka rileks jer..tgk ar masa kat atas nnt,bleh senyum x lagik..hahahaha......




tahniah tuk kawan br aku gee dr pahang..dia nie mmg gayat..tapi dia dah buktikan dia bleh buat aktiviti nie..aku kagum ngan semangat dia..pas tgk dia bleh,aku pon beranikan diri naik plak..ya allah ampunkanlah dosa2 ku....


apa yg tarik perhatian dorg ek? cam suker jer sumer?......


pas abis 2 aktiviti high rope,aku pon ke tapak aktiviti flying fox (btul ke aku eje nie?)..nmpk mmg tinggi, dan terasa cam jauh sgt nak smp ke penghujung..silap hari bulan,mau aku terjun jer dalam kolam tue..

muka confident jer nak naik tangga nie..bleh ker nie..
aku rasa cam terbang jer..huh! rasa hilang sumer masalah..yg penting aku dah dpt atasi rasa takut yg selama nie selubungi diri aku..see yana pon bleh buat ar..marliana boleh !!!
ms nak landing tadi,aku ter excident..tangan kanan aku terseliuh..nampak besar jgk ar bengkak dia..pas jatuh jer,trus abg usop urusetia lumur ngan minyak panas..masa tue dah berdicit2 sakitnye..masih berlagak lagik tue,org tanye ok ke x? aku dgn bangga ckp,ok..ckit jer nie..
tapi sbnrnye,x smp 10min pas tue..tangan aku dah besa sblh..ketara giler bengkaknye..aku dah x bleh nak luruskan tangan dah..dorg cpt2 pggl abg khairul..abg nie pandai mengurut..dia x sentuh pon tangan aku..just lalukan jer tapak tangan dia kat atas tangan aku..sakit? x payah ckp! meraung aku kat ctu..nasib ko ar abg khairul,aku tersepak lutut dia cz x tahan sakit..sakitttttttt!

No comments: