29 May, 2009

tag dr mummy lissa

Apa Perasaan Anda Sekarang?
Berbunga riang..ptg nie nak pg kndr doa selamat umah mek yah..bleh jmp anak dia..en tam! hahaha..

Saya nak makan?
mee udang court shah alam..dah lama x makan..windunye..

Saya tak suka?
cite2 hantu,aku takut gelap!

Impian saya?
byk..yg paling dkt nak capai,abizkn degree..dah penat bertahun2 gie kelas malam..aku dah tuo!
Haiwan yang saya tak suka?
ular n tikus..

Saya harapkan?
pegi keje tanpa tempuh jem!

Jika boleh putarkan masa?
aku nak balik zaman uitm dl..nak belajar betul2..nak score kaw2..kalahkan en tam..x yah wat PLK cam skrg..huhuhu..

Saya pada 10 tahun akan datang?
dah berumur 36 tahun masa tue..nak bergelar Hajjah Marliana..bleh? insyaAllah...

Handphone saya adalah?
ibarat PA aku..sume tarikh n num2 penting dalam hp aku..even num en tam pon aku ingat2 lupo..kalu hpku hilang? begitu sempit dunia ini ku rasakan..

Saya pernah bercinta sebanyak?
sekali je,ngan en tam..en tam ar cinta pertama aku..dah 7 thn aku ber'dunia' ngan dia..b4 tue, aku sek lagi,mak aku ugut nak kawenkan aku kalu aku bercinta! lagipun aku x layak untuk menyakiti @ disakiti oleh org lain bila putus cinta..

Saya suka pada?
alam semulajadi yg masih 'dara'..syok tau..damai jer aku rasa..baru best nak tido! hahaha..

Kawan-kawan saya..?
ibarat tulang belakang aku..tanpa dorg,aku x mampu berjalan sejauh ini..thanx korg2 sume yg sudi mengKWNkan diri ngan aku..

Pernah dikhianati?
ohh..no komen! biar DIA yang menghukumnya..

Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
jgn risau,aku dah maafkan sumenye..x de sisa dah dalam hati aku nie..tapi! jgn munculkan diri kau dpn aku..saat itu,hanya tangan aku yg berbicara!

Senaraikan orang untuk di Tag
ederq
meeza
ezreen
mieza

thank u finie!

No comments: