23 May, 2009

atak! awish nok gie licin2..



dr pagi awish dah gerakkan aku..nak pg tempat licin2 katanye..tmpt licin? mana plak dah si kenit nie nak pg..x smp seminit,awish dtg kat aku bwk keratan n/paper..ohhhh..awish nak pg sunway pyramid ice..btul gak tue,tmpt tue kan licin2..huh! memcm ar si kenit nie..

bile dah smp,muka awish excited giler! teruja dia tgk bdk2 kat ctu main ice skate..lama jer dia dok kat ctue..aku ajak pg tmpt lain,x mau dia bergerak..
kebetulan ada perlawanan hoki ais,lagi ar awish sronok nak tgk..selama nie dia main kat PS2 jer..
arie nie dia dpt tgk sndr the real game..bila ada player yg jatuh,dia yg beria tnjk aksi sakit..



x jauh dr ctu,ada McD..kami pon lepak2 ar makan kat ctue..sbb aku berdua jer ngan awish,kami mkn ngadap sunway lagoon..awish dah mula berangan nak mandi manda kat ctu..pndg aku ngan muka sadisnye..
'' atak,anti kito gie cane ek''
"awish x bwk baju kan..basah nnt"
"ish atak nie..kat cni kan anyak jual aju..kita beyi ar"
"byk ar songeh ko..cpt makan.."

malas nak layan karenah huduh dia,aku pon bwk ar awish gie jejln kat area ctu..nmpk plak gajah kenit,dia cbuk nak naik..layankan aje..



dah puas bejalan,perut pon dah kenyang..awish ajak aku chow..dah penat ar tue..msk jer kete,x kuar pon lagik dr basement parking,awish dah tidddddddoooo..ikut perangai sape nie ek en tam?
hahahaha...

No comments: