26 June, 2009

ke perak lagi!



buat ke berapa kalinye dlm taun nie..
aku berpeluang ke perak lagik..
kali nie best ckit..
pegi reramai..2 kete..
tujuan ke sana?
anta cousin aku daftar kat uitm perak!
aiman yg nak daftar,kak ina nye yg excited..
amik cuti tue aku..
br pas exam plak tue..
bleh release tension..



satu kete ngan aku n en tam..
1.awish (aku pon x tau bleh ke x jaga kenit nie)
2.danial ( ponteng sek agama nak ikut aku)
3.zaim ( nie x ponteng sek keb..siap nangis nak ikut gak! )
4.dik li ( sbg back up kalu awish buat perangai)



hope awish x meragam mlm nnt..
first time aku bwk dia jalan jauh..
bermalam plak tue..
en tam yg suh bwk,cian dia tggl sorg..
best ar abah n mak..
sumer bujang dia aku kaut..
mau candle light dinner dorg mlm nie..


perjalanan ke perak kali nie amatlah bosan..
en tam bwk slow jer..
ayah ude follow dr b'kang..
x bleh nak speed lelaju..
tertinggal plak nnt..


alhamduillah..
b4 maghrib kami smp tmpt yg dituju..
homestay dafa di bandar universiti..
x jauh dr uitm perak..
3 bilik + 2 bilik air (yg lengkap ngan sabun n syampu jgk)
2 katil queen + 1 katil bujang (siap bagi toto extra lagi)
sofa+meja mkn+peti ais+mesin basuh+air cond lagik..
tuan umah mmg baik..
sewa semlm cuma RM120 jer!
murah kan..

No comments: