04 June, 2009

pertama kalinye





2 hari nie,aku x de kete..
abah dah bwk balik kg t'ganu..
so,kena ar naik public trnzport kan..

buat per1 xye aku blk keje naik komuter!
br aku paham prsaan chik n fad yg ari2 ulang alik pg keje naik komuter dl..
confirm ar sepanjang jalan ko x kan merasa ar nak ddk..
nasib ar kak ros tmpgkan aku smp sbg jaya..
just 3 stesen lagi jer nak smp umah..
kalu dr kl sentral?
sggp aku tggu en tam amik aku kat opiz!





rezeki aku skrg nie musim cuti sek..
so x ar sesak sgt dalam tren nie..
walau x sesak,ttp bergayut k..
nasib tiak aku x b'bau..
hehehe..



bertolak blk dr opiz kul 5.00ptg n slmat smp umah kul 6.30ptg..
agak lama gak ek..
x de ar jauh sgt pon kl - shah alam..
penat gak..
beratur beli tiket,tggu tren smp,berebut plak naik tren..
dah smp,kena plak panjat tangga nak sbrg landasan..
kalu ari2 cam nie?
huh!
tapi x pe..
sumer nie pengalaman buat aku..

No comments: