28 June, 2009

hari abah day


macam biasa ar kan..
famili en tam nie mmg suka lewat a wik..
hari bapa dah seminggu berlalu..
dorg baru nak celebrete..
gitu lah ragamnye famili nie..


adik beradik en tam sume dah kawen..
so meriah ar bila dpt berkumpul sumer..
hari nie dorg sambut hari bapa beramai2..
1. en pauzi ( abah dorg yg cool jer)
2. abg farin( sgt suka tgkp gmbr)
3. abg ali (ms dia bujang,aku n kak zu admire kt dia)
4. abg yani (bapa n suami yg sggh penyayang)
but,
5. abg ejal jer yg x jadi bapak lagi..
but coming soon ar..
alhamduillah..
setelah hampir 4 thn menanti!
moga berbahagia abg ejal n kak zu..
begini ar meriahnye bila dh berkumpul..
meja bulat tue mmg khas tuk menantu..
anak2 en pauzi plak lepak suka lepak kt bwh..
aku slalu akan lepak ngan kak zue..
berkongsi cite gosip terkini..
see da perut kak zue..
ada baby tau dlm tue..
hehehe..suka aku..
antara buah hati en pauzi..
setakat nie dah balance ar..
2 laki, 2 pompuan..
hujung taun nie tmbh lagi sorg..
x kisah ar laki ker pompuan..
yg penting sihat kan..
abg yani n ana..
mereka nie bersanding jatuh pd besday aku..
ms tue aku blajar kt itm lagi..
muda adik en tam kawen..
dah smp jodohnye dl..
potong Q 3 abang atasnye..
dah ada anak sorg..pompuan..
bahagia dorg akhirnye..
setelah menempuh dugaan berhalang..
berkat sabar n setia..
bersatu hati kedua mereka..

No comments: