09 June, 2009

thanx for coming!


jumaat 5 jun
kg sbrg baroh,k.t'ganu..
abg faizal n kak tie dr tanah merah tunaikan janjinye!
dorg bwk adik2 aku dtg!
aina n aiman..
rindu sgt aku ngan dorg..
mama n abah apatah lagi..
tmbh2 windu ar ngan anak2ye..
aku tgk adik2 aku dh gelap..
kuat main panas kot nie..
ms mak jaga,jgn harap nak main kt luar umah..
bila abah blk keje,abah bwk ar anak2nye berjln..
same still ms aku kecik dl gak..
huhuhu..


aku hepi giler abg ngah n famili dtg..
abg ngah nie p'hulu aku ms induksi kat aan dl..
dr jauh dorg dtg..
dr kota bharu,k'tan..
walau majlis pas solat jumaat..
kul 11pg lagi dorg dah tggu aku pick up kat mydin besa..
anak2 bang ngah mmg come'2..
bdk lagi dah bertudung sumer..
akhirnye dpt gak aku b'kenalan ngan kak ngah,wife bang ngah..
slalu dok ckp kat tepon jer..
hari nie dpt tgk face to face..
seperti aku duga..
orgnye mmg friendly n berbudi..

nie antara buah tangan dr k'tan..
wat susah2 jer..
cam tau jer aku nie suka makanan..
hehehehe...
sbnarnye byk lagi abg ngah bagi..
tapi dah 'selamat' diqiqahkan oleh adik beradik aku..
btw, thanx a lot!



bada pon dtg jgk..suka! suka!
cian bada..
smp nak merajuk cz aku x pick up call dia..
bada smp agak lewat,so byk masa bleh spent ngan bada..
bada bwk anak buahnye yg comel..debab! suka aku!

x puas sembang ngan bada..
rindu pon x abiz lagi nie..
rasa cam nak lepak lagi ngan dia..
tapi tetamu yg lain still x putus dtg..
x bleh ar aku nak lari..

bada rapat gak ngan aku di aan dl..
waktu riadah pagi n ptg,kami akan jln2 sekitar akademi..
byk kami borakkan..
pas jalan,kami akan pg dewan mkn sesama..
windu ar saat2 tue..
bleh ulang balik x?

No comments: