02 June, 2009

balik!


























daftar kolej aiman sgtlah cpt..
kul 10.30 pg,dah settle sumer urusan..
kul 3.30 ptg nnt,baru sesi orentasi start..
kami x buang masa..
balik umah,sumer bantai smbg tido!


ms nie,si dik li x mau bgn..
sbb sgt kot tido kat living hall tue..
alih2,ude n famili gerak dl anta aiman..
tggl kami jer lagi kat umah..
aku kemas2 apa yg patut..
packing brg sumer..
pas nie bleh trus blah jer..


mak ude nak tgk bandar ipoh dl b4 blk kl..
ada ker yg menarik kat ipoh nie?
aku pon x tau sgt..
alih2 aku suh en tam susur jer bdr ipoh..
x yah berenti..
tgk dr dlm kete jer..

on da way nak msk h/way,aku nmpk jusco!
cpt2 suh en tam sggh..
bukan apa..
kat food court jusco ada sizzling mee yg best!
sgt sedap ok..
perut dah kenyang..
shopping pon sudah..
kaki mak ude dah sakit..
poket ayah ude plak dah bocor..
fatin dah menguap2..
adik2 sumer x nyobor nak blk..
rindu kat PS2 dorg!
ermmm moh le balik!



dik li drive kete ayah ude..
so,lapang ar ckit kat belakang..
aku susun elok2 3 hero mak nie..
x sampai hentian tapah lagi,
sumer bantai tido!
termasuklah aku!
hehehhe...

No comments: