rakan2 saya

08 June, 2009

welcome to ur family..



jumaat 5 jun,
kg sbrg baroh,k.t'ganu

pas subuh,kami sume dh kena bgn..
byk lagi yg x siap nie..
majlis start pas solat jumaat..
sure b4 tue lagi dah ada yg smp..
x kan nak halau plak kan org dtg umah kita..





sesungguhnye yg datang punye ar ramai..
x menang tangan nak melayan..
pas asar masih ramai yg dtg..
hepi aku tgk meriah umah nenek terima kunjungan sedara mara..



nenek aku dah agak uzur..
nak berjalan pon x larat dah..
tapi hari nie nenek aku semangat giler!
ramah btul dia hari nie..
smp ke ptg cbuk layan tetamu..
seronok nenek aku terima cucu menatu baru..
yani adalah cucu menantu ke2 nenek pas kak mie wife abg ayie..
iallah bln jan thn dpn,nenek aku terima cucu menantu laki plak..
en tam kah? bukan..
cousin aku nurul yg kawen dl..
hehehe..



aku mmg hepi sgt hari nie..
ramai sedara berkumpul sekali..
nak kumpul ms raya pon payah..
sume dok area cnie jer,so dorg cbuk ar raya umah kwn2..
teme kasih buat sedara mara aku yg byk tlg..
walau jarang jmp,dorg ringan tulang membantu..
tanpa dorg,x lancar kndr sambut menantu nie..
budi dorg x mmg kami sekeluarga x terbalas..
teme kasih bebyk..


abah n mama walau penat tapi hepi sgt..
berbahagia dpt menantu sulung..
anak perempuan lak tue..
lega dorg cz dah lepas satu majlis..
pas nie nak pikir tuk majlis anak sulong dorg plak..
hehehe..


walau kami wat majlis kecik..
just makan2 tuk famili terdekat..
byk hadiah yg pengantin baru nie dpt..
pas majlis pon,ada gak yg hantar lagik..
nak penuh bonet kete aku bwk gift dorg..
welcome tu our famili..
setelah 26 thn,aku dpt gak adik pompuan..
nie ar sis aku..
nama kami pon sama..
ada mar kat dpn gak..
beza aku liana,n sis aku plak yani..
aku doakan moga umah tangga adik aku bahagia..
moga dikurniakan zuriat yg soleh n solehah..
amen..

No comments: