13 August, 2009

d'carbo


ini kete aku..
dah 4 thn aku pakai kete nie..
walau x mewah tapi hasil usaha aku sndr..
di belakang kete aku 2,shawal..
opizmate aku..
dia nak 'sesuatu' kat kete aku..


mamat shawal nie agen d'carbo..
d'carbo nie fungsi nye membersihkan carbon dalam enjin kita..
pas shawal bagi penerangan serba sedikit..
aku pon trus suh dia wat kat wira aku nie..


sila lihat hasilnye..
berkepuk2 kuar carbon dr eksos..
dah berkeladak gamaknye carbon kat enjin aku nie..
blum tekan minyak lagi,carbon dah kuar..


ramai yg dtg kat kete aku..
ingat kete aku terbakar tadi..
huhu..
rupanya,nak operasi nyah nyamuk..lalala..
bagus d'carbo nie..
pas pakai benda alah nie..
enjin kete aku senyap jer..


nie ar dia d'carbon..
korg bleh tgk website dia tuk maklumat lanjut..
x pon..call jer mamat opiz aku nie..
dia bleh deliver trus kat korg..
shawal 019-2820456

No comments: