11 July, 2010

bila kami bercuti (day 2 - final part)


balik dr mundok..
kami trus ke rantau pjg..
mau smbg blk sopping yg x abis smlm..
kali nie br ar sumer puas hati..
dpt beli brg2 yg diingini..

kete mmg dh sendat..
brg sumer main sumbat jer..
ada ar jgk beberapa brg yg kena tggl..
kira rezeki kak tie aku ar tue..hi3..

maghrib tue kami trus grk balik ke t'ganu..
tapi pewut masing2 udah lama sgt2..
kami singgah makan di gerai tomyam ala rimba..
bkn hidangan rimba,just deco sajer cam dlm rimba..
siap ngan pakej nyamuk2 lagik..
mau rasa suasana rimba kan..hi3..

kami tgglkan umah kak tie ngan suasana pilu..
tentunye saya sgt sedih nak tgglkan adik2..
janji saya pd aina..
cuti sek akan dtg..saya pick up aina..
bwk balik ddk KL..
biar lepas windu di hati..ddk KL jap..

hari pon dah lewat..
saya drive trus ke t'ganu mlm tue..
kami tido dlm kekenyangan..
sbb makan laksa t'ganu plak lps tue..
air tangan mak de'..mmg terbaek..

saya tido umah atuk..
kwn2 lain tido umah ude..
buat mlm ke 2..
saya tido dlm mood yg sgt letih..
tapi bibir saya ttp terukir senyuman..
senyuman yg hepi...

No comments: