13 July, 2010

bila kami bercuti ( day 3 - part 3 )


wah!
biler nak abis day 3 nie ek..hi3..
mari kwn2..kita truskan perjalanan..
b4 saya ke tmpt yg dituju..
sekali lg saya sggh dkt kepok lekor di losong..
saya dan mereka yg lain pakat beli kepok2 nie plak..

x jauh dr losong nie..
ada satu taman..
taman tamadun islam..
disinilah terletaknye masjid kristal yg jd perhatian..
terdapat juga replika masjid terkenal didunia..

nak msk dlm taman tamadun nie..
dikenakan bayaran yer kwn2..
brape rm nye..saya x pasti plak..
sbb masa kami agak terhad..
kami singgah tuk cuci mata sajer..
so,x dpt ar kami msk ke tmn tamadun tersebut..hu3..

penat nak citer pjg..
enjoy picture yg smpt kami snap semasa berada di sana k..

minah mata belalang..la3..

mc pasir mas..

ira simata coklat..

anak en mokhtar yg ayu..ha3..larikkssss..

dibelakang kami tue adalah jambatan sultan mahmud..
jambatan yg seberangi pulau duyung..
pulau yg fames tue..ms monsun cup..

kami ber4 yg sedondon..
baju sama..bayar lain2..
tudung sama hitam..bau lain2..
suar sama jeans..saiz lain2..ha3..
saya suka pic nie..
rs cam lemak2 dibadan terbang bersama angin lalu..
hi3..

3 out of 4..
x cukup kaw nik adlin x ada..hu3..

No comments: