10 July, 2010

bila kami bercuti (day 2 - part 2)


kami ber4 pakat pakai tudung hitam hari itu..
tudung hitam saya dah lama..
mmg saya bwk dr umah..mudah nak pakai..
ira..sue ..kak siah baru beli tdg hitam smlm..
ms kami berjalan2 sekitar wakaf che yeh..
nie pic kami ms mula2 smp ke tanah thai..
saya sajer nak cuba air botol thai..
rasanye samer sajer cam air botol m'sia..
ceh..hi3..
prasan x perubahan tudung kami?
hi3..
skrg kan pasen bunga2 kecik kat tudung kan..
kebetulan kak ipar kak siah..
tgh rancak amik upah wat jahitan tgn nie..
nie hiasan di tudung saya..
mmg kami mtk wat yg simple2 jer..
sekadar penghias tudung..

yg nie ira punye..
cantek kan..benang dia wane pink..
rasanye lg terserlah dr kami ber2..
tersenyum2 ira bile org dok puji2 dia..
yg sue punye paling saya suka!
sy nak peten cam nie sbnrnye..
tapi tersalah tudung!
nak wat camner..redha jer ar..hu3..
cantek x kami?
bergaya bersama tudung baru..
la3..







No comments: